Аудиторията надушва рекламата от километри и рядко се трогва. Какво остава за провокиране на действия. Потребителите разчитат на мнения и препоръки от приятели, семейство и познати, а не на рекламни съобщения.
Чрез инфлуенсър маркетинга, брандовете достигат до по-широка аудитория и имат 11 пъти по-голяма възвращаемост на инвестицията (ROI), отколкото чрез традиционни форми за реклама. Затова ние не ви предлагаме платени знаменитости, които да препоръчват продукта ви. Предлагаме ви личности с влияние и експертиза, които не само провокират разговор, а го водят. Ние ще разкажем история, която ще резонира с аудиторията ви и ще се открои сред шума в социалните и традиционните медии. Ще ви дадем стойностно повествование, което ще запали viral огън.
В социалните мрежи 91% от потребителите се доверяват на препоръка на познато лице, отколкото на реклама.
Инфлуенсър маркетингът доставя до 11 пъти по-голяма възвращаемост на инвестицията (ROI) в сравнение с традиционните форми за реклама.
94% от брандовете, които са имали партньорство с инфлуенсър, го считат за успешно.
47% от интернет потребителите в световен мащаб използват някакъв вид Ad Blocker