Принципът “Win-Win-Win”

Ако имам ябълка, а ти круша и си ги разменим – вече ще притежавам круша, а ти ябълка кой печели при такава сделка е трудно да се каже

Ако имам добра идея, ти имаш добра идея и си ги разменим – всеки ще разполага с по две добри идеи. И двамата печелим.

А печалба на трета степен е принципът „Win-Win-Win“, който работи при инфлуенсър маркетинга.

Защо?

Win ЗА БИЗНЕСА. Традиционната комуникация на бранда ви досега се губеше в трафика на града (билборд) или се пропускаше от широката аудитория по време на телевизионните реклами (времето, когато сменяш канала или пускаш кафе). Инфлуенсърите се интересуват от продукта ви и го представят на публика, която има същата потребност от него.

Win ЗА ИНФЛУЕНСЪРИТЕ. Вие сте активен в социалните мрежи, имате интереси в определени сфери, публикациите ви провокират реакции и споделяния. Получавате достъп до продукти от вашата сфера, които да тествате и представите пред аудиторията си. Защо това да не ви носи и доходност?

Win ЗА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. Вие сте потребител на новите медии. Подбрали сте приятелите си, имате им доверие и понякога вземате решение за покупка на базата на техните препоръки.