За ефективността на инфлуенсър феномена се пише и говори доста. Въпреки противоположните мнения на експерти, данните сочат, че инфлуенсър маркетингът остава сред най-ефективните методи за налагане на бранда. Защо трябва да работим с инфлуенсъри? Ето три бързи отговора, ако сте сред хората, които имат нужда от още по-малко убеждаване в ползите.
Причина #1
94% от брандовете са имали успешно партньорство с инфлуенсър, сочат данни на MarketingProfs.com. 90 на сто от потребителите вярват на препоръки (включително тези онлайн), а само една трета от тях се доверяват на рекламите. 88% следват референциите на добре познати хора в мрежата или на техния приятелски кръг. 86% от жените търсят консултация в социалните мрежи преди да направят покупка, а 6 от 10 тийнейджъри предпочитат съветите на инфлуенсърите пред тези на обикновените знаменитости. 72% от потребителите се доверяват повече на даден бизнес, ако той е препоръчан от инфлуенсър.
Причина #2
Конкуренцията вече го прави. И тя печели клиенти, които можеше да са ваши.
Причина #3
Конкуренцията още не го прави? Още по-добре! Можете да ги изпреварите и да се възползвате максимално от ползите на инфлуенсър маркетинга.